Wednesday, March 3, 2010

Ok, Fine..

Hey you..yes,you.. haha,,saje-je..

Giler lame x post blog..agaknye lau persatuan blog sedunia tau, ada orang create blog untuk saje2, ade kang aku di band dari blogging.. No,lah.. No such thing..

Lately exhausted sikit, menjaga dua orang sakit (i mean: my dad n my sis).. terpakselah jadi driver, misi dan yang sewaktu dengannya. SEBAGAI ANAK YANG BAIK, ikhlas buat tu sume tau.. agaknye Allah masih sayang kan aku, sebab bagi aku peluang buat pahala banyak2 sikit.. Engkorang dapat?? huh,,blm kot..

But still, aku masih mencari keje yang tetap dan boleh menjamin masa depan..baru teringat nak buat solat istikharah, supaya di tunjukkan jalan. Next week ada interview kat uitm-Biasiswa Tenaga Pengajar Muda (i mean: muda lagi ke, time tu?)oh, whatever! i'll do what it takes utk berjaya dlm interview tu..mcm sgt nerbes sbb nye kne bt 'mock teaching'-- ape lah gaknye subjek aku nak ngajar olok2 ni..olok2 pn, ketua jabatan tu..huhu..

Ok, trimas..

No comments: